Камалова Фаниля Масумовна. «Куянда кунакта» «В гостях у зайчика»

«Куянда кунакта» «В гостях у зайчика»

Максат: Балаларны? ??нлнекл?р турында белемн?рен ныгыту, аларны таный ??м исемн?рен атый белерг? ?йр?т?. Балаларны? сорауларга ?авап бир? осталыкларын ?стер?. Д?рес итеп к?рзинг? кишерл?р ябыштырырга ?йр?т?. П?хт?лек т?рбиял??.

?и?азлау:куян, кишер, к?рзин, хат.

Ш?гыль барышы.

Т-че: Ис?нмесез, балалар!

Б-р: Ис?нмесез!

Т-че: ? х?зер балалар килг?н кунакларыбызга с?лам тапшырып алыйк.

 

Ирт?н с?лам тапшырабыз

Кызыл кояшка с?лам!

З??г?р к?кк? д? с?лам!

Кунакларыбыз сезг? дэ

Чык к??елебезд?н с?лам!

Т-че: ? х?зер д?ресебезне башлап ?иб?р?без. Балалар без б?ген сезне? кунакка барабыз. Л?кин кемг? кунакка барачагыбызны, табышмакны? ?авабыннан белерсез.

Кыш к?не ак,

??й к?не соры,

Б?ред?н ??м т?лкед?н курка.

Б-р: Куян

Т-че:Д?рес, куян. Балалар, карагыз ?ле безг? кемн?ндер хат килг?н. ?йд?гез ?ле хатны укып китик.

“Ис?нмесез, балалар! Минем б?ген туган к?нем ??м мин сезне ?зем? кунакка чакырам. КУЯН”

Т-че: Балалар куянга кунакка барабызмы?

Б-р: ?йе барабыз.

Т-че: Балалар без куянны ничек танырбыз ик?н? Ул ниндиер?к, ?йд?гез иск? т?шереп алыйк ?ле.

Б-р: Озын колаклы, йомшак, кечкен?, куркак.

Б-р: Д?рес балалар. Болай булгач куянны табабыз. Туган к?нд? б?л?кл?р д? бир?л?р бит. Без н?рс? б?л?к ит?рбез ик?н? Ул н?рс? ярата?

Б-р: Куян кишер ярата.

Т-че: ?йе балалар, бик д?рес. Куян кишер ярата. ?йд?гез ?ле мен? шундый матур к?рзинг? кишерл?р ябыштырабыз ??м куянга б?л?к ит?рбез. Ябыштырганчы карыйк эле, кишер нинди?

Б-р: Каты, шома, кызыл т?ст?.

Т-че: Бик д?рес балалар. Эшк? керешк?нче, кулларны ял иттереп алыйк.

Ак куянкай утыра

Колакларын селкет?,

Мен? шулай, мен? шулай

Колакларын селкет?.

Аны? т?пие ту?ган

?ылытып алырга кир?к

Мен? шулай, мен? шулай

?ылытып алырга кир?к.

Аны? аягы ту?ган

Сикереп алырга кир?к.

Мен? шулай, мен? шулай

Сикереп алырга кир?к.

Булдырдыгыз балалар. ? х?зер ?йд?гез ?ст?л артына басабыз ??м куянга б?л?гебезне ясыйбыз.

(Кишерл?р ябыштырыла)

Балалар, ?йд?гез к?зл?рне йомабыз ??м куян янына барабыз. (К?зл?р йомыла).

Балалар кузл?рне ачыйк ?ле, мен? куян безне каршы ала.

-Ис?нме куян, без си?а кунакка килдек ??м ?зебез бел?н к?чт?н?ч т? алып килдек.

Куян: Ис?нмесез балалар, к?чт?н?чегез сезг? зур рахм?т. Мин д? сезне к?ттем ??м уен да ?зерл?дем.

Уен: ”К?рс?т ?ле ?ск?нем! ”

Т-че: Р?хм?т куян бик матур уен ?зерл?г?нсе?. ? без сина матур шигырьл?р ?йр?неп килдек.

Тагир: ?й куян, куян.

Кечкен? ген?,

Бик йомшак кына,

Бик куркак кына.

Ике колагы озынкай гына

Аягы ?и?ел-мамыктай гына.

З?рин?: Тышта я?гыр ява коеп,

Утыра куян боегып.

?йг? кермич? калган

Б?тен ?ире чыланган.

Куян: Булдырдыгыз балалар, р?хм?т сезг?. Минем бел?н уйнаганыгыз, шигырьл?р с?йл?г?негез ??м б?л?кл?регез ?чен мин сезг? шундый матур капчыкта б?л?кл?р биреп ?иб?р?м.

Сау булыгыз балалар!

- Сау бул куян, р?хм?т си?а!!!

(Музыка к?ен? балалар т?ркемг? кереп кит?л?р)

Просмотров: 331
Категория: По направлениям » Для детского сада » Развитие интереса к познанию окружающего мира




Другие новости по теме:

  • Нуртдинова Лейсан Замиловна. Экологическое занятие для старшей группы 'Матур ??й'
  • Хаертдинова Анастасия Николаевна. Театрализация сказки для средней группы «Зур кишер» (Большая морковка) (в рамках УМК)
  • Фаниля Усманова. ?нием? б?л?к. ( 2 кечкен?л?р т?ркеме ?чен )
  • Низамова Зухра Мубаракзадовна. «Минем гаил?м» ООД с русскоязычными детьми подготовительной группы по обучению татарской диалогической речи.
  • Елена Никифорова. Конспект открытой образовательной деятельности по познавательно-речевому развитию в первой- второй младшей группе: «В гостях у зайчика»
  • Макарова Галина Викторовна. Конспект занятия по формированию элементарных математических представлений. Тема занятия: «У зайчика в гостях».
  • Мухаметдинова Лилия Шамилевна. С?йлэм телен ?стер? буенча конспект “ Икмэк – безнен байлык ”
  • Муртазина Лейсан Вагизовна. Сценарие мероприятия в рамка смотр-конкурса агитбригад воспитанников ДОУ 'Дорога памяти' на тему: “Кир?кми безг? сугыш”
  • Гульнур Нигматуллина. “Безне? гаил? - тату гаил?” б?йр?мене? сценариесы
  • Фаниля Усманова. Правила пешеходов и пассажиров
  • Фаниля Усманова. Конспект по ПДД 'Внимание, дети!'
  • Фаниля Усманова. Тема работы по ПДД «Автобус» (Средняя группа).
  • Камалова Инга Владимировна. Прогрессивная педагогика и образовательные технологии.
  • Камалова Инга Владимировна. Прогрессивная педагогика и образовательные технологии.
  • Салахеева Г. И., Шибаршина Т. А. Структура методической разработки организованной образовательной деятельности «Мияу у нас в гостях».
  • Камалова Екатерина Георгиевна. Конспект НОД в логопедической подготовительной группе «Весёлое путешествие в город Любознательных»
  • Камалова Екатерина Георгиевна. Беседа ко Дню Матери с элементами игры «Вот какая мама — золотая прямо»
  • Редактор. Костюм зайчика на новый год
  • Редактор. Костюм зайчика на новый год от Юлии Лаврик
  • Чекина Екатерина Викторовна. Методическая разработка «Подарок для зайчика»
  • Марченко Светлана Анатольевна. Лепка 'Домик для зайчика и петушка'
  • Шалаева Анна Владимировна. Конспект НОД по ФЭМП в средней группе «Угостим зайчика морковкой»
  • Фелорчук Юлия Валерьевна. Конспект по познавательному развитию. Тема: «Тайны солнечного зайчика»
  • Рознова Анастасия Сергеевна. МУЗЫКА И РЕЧЬ
  • Казаринова Е.В. Чудинова Э. В.. Проект «Музыка и спорт»
  • Мелентьева Ирина Викторовна. КАМЕРНАЯ МУЗЫКА
  • Полякова Татьяна Александровна. Конспект интегрированного занятия в средней группе «День рождения зайчика»
  • Кочергина Оксана Николаевна. План-конспект занятия по сенсорике в первой младшей группе «Елочки для зайчика»
  • Негина Ирина Семеновна. Конструкт образовательной деятельности по познавательному развитию «Дом для зайчика» Возрастная группа: дети 3-4 лет
  • Сингосина Ирина Владиславна. Музыка в жизни ребенка в течение дня



  • ---
    Разместите, пожалуйста, ссылку на эту страницу на своём веб-сайте:

    Код для вставки на сайт или в блог:       
    Код для вставки в форум (BBCode):       
    Прямая ссылка на эту публикацию:       






    Данный материал НЕ НАРУШАЕТ авторские права никаких физических или юридических лиц.
    Если это не так - свяжитесь с администрацией сайта.
    Материал будет немедленно удален.
    Электронная версия этой публикации предоставляется только в ознакомительных целях.
    Для дальнейшего её использования Вам необходимо будет
    приобрести бумажный (электронный, аудио) вариант у правообладателей.

    На сайте «Глубинная психология: учения и методики» представлены статьи, направления, методики по психологии, психоанализу, психотерапии, психодиагностике, судьбоанализу, психологическому консультированию; игры и упражнения для тренингов; биографии великих людей; притчи и сказки; пословицы и поговорки; а также словари и энциклопедии по психологии, медицине, философии, социологии, религии, педагогике. Все книги (аудиокниги), находящиеся на нашем сайте, Вы можете скачать бесплатно без всяких платных смс и даже без регистрации. Все словарные статьи и труды великих авторов можно читать онлайн.







    Locations of visitors to this page



          <НА ГЛАВНУЮ>      Обратная связь