Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/h77455/data/www/psyoffice.ru/engine/init.php on line 69 Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/h77455/data/www/psyoffice.ru/engine/init.php on line 69 Warning: strtotime(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/h77455/data/www/psyoffice.ru/engine/modules/news/doshkolnikru/doshkolnikru_news.php on line 44 Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/h77455/data/www/psyoffice.ru/engine/modules/news/doshkolnikru/doshkolnikru_news.php on line 45 Warning: strtotime(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/h77455/data/www/psyoffice.ru/engine/modules/news/doshkolnikru/doshkolnikru_news.php on line 47 Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/h77455/data/www/psyoffice.ru/engine/modules/news/doshkolnikru/doshkolnikru_news.php on line 48 Мухаметдинова Лилия Шамилевна. С?йлэм телен ?стер? буенча конспект “ Икмэк – безнен байлык ”



Мухаметдинова Лилия Шамилевна. С?йлэм телен ?стер? буенча конспект “ Икмэк – безнен байлык ”

2 нче кечкенэлэр т?ркеме: 3 нче т?ркем

Барыш вакыт: 20 мин

Максат: Балаларга ипинен т?рлэрен, к?ндэ кирэк ризык икэнен т?шендер?. Балаларнын

игтибарлыгын, хэтерен ?стер?. Хезмэт турында белемнэрен ныгыту.

Икмэккэ сак караш тэрбиялэ?.

Интеграция ?лкэсе: с?йлэм устеру, коммуникация, танып белу, сэламэтлек.

Алдан эшчэнлек эш:. Икмэк турында рэсемнэр к?рсэт?, икмэк турында

шигырь, мэкаллэр, табышмаклар уку.

Кулланма эдэбият: “Ин матур с?з К.В Закирова, ” ?з илемдэ, ?з телемдэ” Ф,М Зиннурова

”Уный, уйный ?сэбез”К. М Закирова

Ярдэмлек-?ихазлау: Ипи турында рэсемнэр, курчаклар Алсу хэм Марат, чын

пешерелгэн икмэк т?рлэре, поднос, чигелгэн с?лге, салфетка, туп

ипи т?рлэренен муляжлары, серле тартма, бодай башаклары.

Методик алымнар: с?йлэу, курсэту, театраллэштеру, энгэмэ, ?ырлау.

Сузлек эш: Икмэк, хуш исле, к?переп пешкэн,т?гэрэк, ак, кара, тэмле, й?мшак.

Индивидуаль эш: Кэрим, Тимур, Айзилэ бн сузлэрне кабатлау.

С?йлэм телне ?стер? буенча эшчэнлегенен барышы:

Тэрбияче: Балалар без барыбыз Ак калач уенын яртабыз. Б?ген Алсу бн Маратнын туган к?ннэре (курчакларны урындыкка утыртырга) Бергэлэп т?гэрэккэ басып ?ырлык.

Ак калач ?ыры.

Марат Алсу туган к?ненэ

Без пешерднк ак калач

Менэ шундый ул биек

Менэ шундый тэбэнэк

Менэ шундый тарлыгы

Менэ шундый кинлеге

Ак калач ак калач

Кемне сайлысын алып кач.

(?ырлап бетергэч, тэрбияче чигелгэн с?лге бн ябылган поднос ак калач к?рсэтэ,)

Тэрбияче: Балалар эйдэгез с?лгене ачабыз. Нэрсэ бу?

Балалар: Ак калач.

Тэрбияче: Д?рес балалар. Э хэзер Алсу бн Маратны т?ргэ утыртыйк.

Б?генге ш?гыйл икмэккэ багышлана. Бер матур табышмак тынлыйк.

Табышмак: ?зе т?гэрэк, урыны т?гэрэк,

Эче тулы к?зэнэк.

Эчкелтем анын тэме хэр ризык белэн тэмле. (Икмэк)

Балалар: Икмэк.

Тэрбияче: Эйе бу икмэк. Минем кулымда хуш исле, к?переп пешкэн, т?гэрэк икмэк.

Бергэлэп кабатлыйбыз хуш исле, к?переп пешкэн, т?гэрэк икмэк

Тэрбияче: Эйдэгез ак калачны иснэп карыйк. (Тэрбияче сындыра)

Балалар иснэп карагыз, хуш ис килэме?

Балалар: эйе.

Тэрбияче: Айзилэ! кил яныма кулын бн икмэккэ басып карале. ул й?мшакмы? к?переп пешкэнме? Айсылу! икмэк нинди формалы? (т?гэрэк)

Тэрбияче: Балалар бергэлэп кабатлык? (т?гэрэк) хэм т?гэрэк формасын к?рсэтик.

Дидактик уен “Серле тартма”

Тэрбияче: Алсу бн Марат безгэ “серле тартма” алып килделэр, анын эчендэ икмэк т?ре рэсемнэре, мин рэсемнэрне к?рсэтэм сез ?авап бирерсез. Эфэрин балалар, ?авапларыгыз д?рес булды.

Тэрбияче: Миндэ тагын нэрсэдер бар. (Подноста кара ипи, салфетка белэн ябылган) Тимур кил яныма! эйдэ ач салфетканы. Бу нэрсэ? -ипи, аны бодай оныннан пешерэлэр, шуна ул кара. Форма буенча ипи нинди?. кирпич кебек. Д?рес.

Тэрбияче: Балалар ипи тэмле, бераз эчкелтем. (бергэлэп кабатлыйбыз) Ипине яхшы ашарга: аш, бэрэнге, ит хэм балык белэн.

Дидактик уен “Ипи нинди”

Тэрбияче: Балалар т?гэрэккэ басалар, берберсенэ туп бирешеп. Эйтэлэр ипи нинди?

-Тэмле

-й?мшак

-кара

-ак

-т?гэрэк

-хуш исле

- кайнар

-витаминлы

-кызарып пешкэн

-к?переп пешкэн

Тэрбияче: Эйе ипилэр т?рле була, лэкин алар барысы тэмле хэм кешелэр ?чен файдалы.

Балалар ипи турында шыгер с?йли.

Зарина. Вот он каравай душыстый

С хрупкой корочкой витой

Вот мягкий, золотистый

Ярким солн?ем залитой.

Алиянен туган к?ненэ

Без пешердек ак ипи

Менэ шундый ипи зур,

Менэ шундый кечкенэ

Менэ шундый тэмле,

Менэ шундый баллы.

Эйе шул, эйе шул,

Эйе шул ипи тэмле.

Физ. минутка

?иргэ б?ртеклэр т?шэ (ч?гэлилэр)

?ылы янгырлар яуды

?ылы кояшка таба ?релеп (кулларын ?скэ к?тэреп)

Башаклар ?скэ ?сте (экренгенэ т?ралар)

Тэрбияче: Алсу бн Марат сезгэ башаклар алып килделэр, к?рсэтэ. Менэ башакларны урып, ?ыеп ипи пешерэлэр. Бу зур хезмэт турында икенче юлы с?йлэшербез. Э хэер: Алсу бн Маратны табын янына чакырыйк. Ак калач бн чэй эчертэбез.

Тэрбияче: Балалар без нэрсэ турында с?йлэштек?

Балалар: Ипи турында.

Тэрбияче: Ипи нинди?

Балалар: Т?гэрэк, тэмле, й?мшак, кара, ак, кызарып пешкэн.

Тэрбияче: Сезгэ безнен ш?гел охшады?. Балалар! Cез бик тырыштыгыз, тэртипле булдыгыз. Сорауларга д?рес ?авап бирдегез. Молодцы!

Чэбэкэй, чэбэк

Кулларыбыз бэлэкэй,

Э хэзер, тизрэк, тизрэк, Чэбэклик, к?неллерэк! (Кул чабалар.!!)

Просмотров: 489
Категория: По направлениям » Для детского сада » Иностранный язык для детей




Другие новости по теме:

  • Талипова Алсу. Сценарий праздника ко Дню Матери
  • Алсу Махмутова. Итоговое НОД 'Ребята в гостях у Мишки'
  • Ахметзянова Алсу Маслявиевна. Презентация 'МОЕ МЕСТО РАБОТЫ'
  • Талипова Алсу. Конспект занятия в подготовительной к школе группе «Скоро в школу»
  • Талипова Алсу. Конспект НОД с использованием проблемного обучения на тему «Волшебница-зима»
  • Талипова Алсу. Конспект занятия по развитию речи Тема: «Кто в домике живет?»
  • Ахметзянова Алсу Маслявиевна. Программа дополнительного образования кружок «Малыш»
  • Алсу Нурулловна Васкина. Педагогам «дружба между детьми с младенчества»
  • Нуриахметова Алсу Фирдусовна. Сценарий новогоднего праздника для средней группы
  • Юнусова Алсу Рифхатовна. Конспект интегрированного познавательного занятия в старшей группе «В поисках моря»
  • Мулюкова Алсу Салимовна. КОНСПЕКТ ЗАНЯТИЯ ПО ОЗНАКОМЛЕНИЮ С ОКРУЖАЮЩИМ МИРОМ. Тема: «На помощь к Айболиту».
  • Талипова Алсу. Конспект НОД по обучению грамоте в подготовительной к школе группе ТЕМА: «Волшебный цветок»
  • Талипова Алсу. Образовательная программа по ФЦКМ - Формирование целостной картины мира
  • Имамутдинова Алсу Шафиулловна. Статья «Сенсорное развитие в младшем дошкольном возрасте»
  • Шайдуллина Алсу Руздановна. Инновационный потенциал игр, направленных на социально-коммуникативное развитие
  • Мулюкова Алсу Салимовна. Проект по теме: «Учим с детства ПДД – бережем себя и близких»
  • Хамзина Алсу. Использование психотерапии в работе педагога-психолога с гиперактивными детьми в детском саду
  • Мулюкова Алсу Салимовна. Консультация для родителей 'Купи ребёнку детское кресло — обезопась его жизнь'
  • Гильманова Алсу Зиряковна. «Эффективные формы работы по вовлечению родителей в изучение татарского языка дошкольниками»
  • Хаметова Алсу Мяжитовна. Проект на тему: «Развитие творчества дошкольников через аппликацию и ручной труд»
  • Имамутдинова Алсу Шафиулловна. Научно-практическая статья: «Развитие памяти дошкольников через заучивание стихотворений.
  • Ахметзянова Алсу Маслявиевна. Календарное планирование воспитательно-образовательной работы Тема: «Мебель (в нашей группе)».
  • Сабитова Алсу Шикуровна. «Развитие познавательно-исследовательской деятельности детей старшего дошкольного возраста в процессе экспериментирования»
  • Алсу Вафина. НОД с использованием интеграции образовательных областей по воспитанию экологической культуры на тему «Познакомим Зиму с Весной»
  • Мулюкова Алсу Салимовна, Барсукова Анна Владимировна, Вафина Юлия Дмитриевна, Ильясова Резидя Мухамметовна. Проект «Покормите птиц зимой!»
  • Бурмистрова Анастасия Олеговна Хабибуллина Алсу Рафгатовна. Использование камней в психолого-педагогической деятельности в рамках программы «Удивительная мастерская». Анализ преимуществ и личный опыт работы.
  • Ахметзянова Алсу Маслявиевна. Календарное планирование воспитательно-образовательной работы Тема: Одежда и обувь. Для чего нужна одежда и обувь.
  • Мухаметдинова Лилия. Эдэби с?з ?лкэсеннэн эшчэнлегенен план-конспекты
  • Нуртдинова Лейсан Замиловна. Экологическое занятие для старшей группы 'Матур ??й'
  • Кожемяченко Юлия Анатольевна. Конспект по рисованию в средней группе Тема: «Салфетка для мамы»



  • ---
    Разместите, пожалуйста, ссылку на эту страницу на своём веб-сайте:

    Код для вставки на сайт или в блог:       
    Код для вставки в форум (BBCode):       
    Прямая ссылка на эту публикацию:       






    Данный материал НЕ НАРУШАЕТ авторские права никаких физических или юридических лиц.
    Если это не так - свяжитесь с администрацией сайта.
    Материал будет немедленно удален.
    Электронная версия этой публикации предоставляется только в ознакомительных целях.
    Для дальнейшего её использования Вам необходимо будет
    приобрести бумажный (электронный, аудио) вариант у правообладателей.

    На сайте «Глубинная психология: учения и методики» представлены статьи, направления, методики по психологии, психоанализу, психотерапии, психодиагностике, судьбоанализу, психологическому консультированию; игры и упражнения для тренингов; биографии великих людей; притчи и сказки; пословицы и поговорки; а также словари и энциклопедии по психологии, медицине, философии, социологии, религии, педагогике. Все книги (аудиокниги), находящиеся на нашем сайте, Вы можете скачать бесплатно без всяких платных смс и даже без регистрации. Все словарные статьи и труды великих авторов можно читать онлайн.







    Locations of visitors to this page



          <НА ГЛАВНУЮ>      Обратная связь