Насибуллина Гульсирен Зилемхановна. Конспект занятия по физкультуре

Публикация во Всероссийском сетевом журнале Дошкольник.рфФизик т?рбия буенча конспект

Т?рле яшьтэге балалар т?ркеменд? физкультура ш?гыле.

Максат: Балаларны? х?рзкзт активлыгын т?рлеч? белем бир? юн?лешенд? ?стер?.

Белем бир? ?лк?се бурычлары:

Физкультура: туплар бел?н т?рле к?нег?л?р ?йр?н?;

Физик сыйфатлар ?стер?: тизлек, ?итезлек;

С?л?м?тлек: ?зене? с?л?м?тлеген саклый белерг? ?йр?т?

Аралашу, социальл?штер?: ?лк?нн?р ??м ?з ипт?шл?ре бел?н аралашырга ?йр?т?; ипт?шл?рен? карата игътибарлы булуны, ярд?м ит? тел?ге булдыруны уен аша ?стер?;

Музыка: музыка характерына туры китереп х?р?к?т ит?л?рен? иреш?

Кир?кле ?и?азлар: туплар, кыршаулар, 5-6 конус, гимнастик таяк.

 

Оештыру ?леше:

-       Шеренгага тезелдек! Тигезл?н (равняйсь)! Туры бас (смирно)! Ис?нмесез, балалар!

-       Балалар, н?рс? ул с?л?м?тлек? С?л?м?т кеше нинди була? (балаларны? ?аваплары)

-       Чирл?г?ч бик кыен, шулай бит? Шу?а к?р? ??ркем с?л?м?т булырга тырышырга тиеш. С?л?м?т булыр ?чен без н?рс?л?р эшл?рг? тиешбез со?? Балаларны? ?аваплары: физкультура, гимнастика бел?н ш?гелл?нерг?;

                     Ашар алдыннан кулларыбызны юарга, ирт?н ??м кич тешл?ребезне тазартырга тиешбез;

                     Яшелч?-?имеш ашарга, с?т эч?рг? тиешбез;

                      Юлда й?р? кагид?л?рен сакларга, ут чыгарудан сакланырга тиешбез

                      ?ти-?нил?рд?н башка елга-к?лл?рд? су керергэ ярамый.

  1. Б?ген без сезне? бел?н с?л?м?т булуны? бер ягы – физкультура бел?н ш?гелл?нербез. Сез ?зерме? (балаларны? ?авабы: ?зер!) ?зер булсагыз без туплар бел?н к?нег?л?р ясарбыз, уеннар уйнарбыз. Тупларны кулдан т?шерм?ск? тырышырбыз.

-       У?га борылдык (на право)! Атлап киттек (шагом марш)! Бер, ике, ?ч, бер, ике, ?ч! и т.д.

-       Гади й?р?, аяк табаны (стопа) ?чен кунег?л?р: аяк, очында, ?кч?д?, аякны? тышкы кырыенда, эчке ягында й?р?.

-       Каршылык астыннан чыгу (т?рбияче 60 см биеклект? таяк тотып тора, балалар иелеп шуны? астыннан чыга).

-       Каршылык ?стенн?н сикереп ?т? (т?рбияче т?рле биеклект? итеп (балаларны? яшен? карап) таяк тотып тора, балалар сикереп ?т?л?р)

-       ?и?елч? й?гер?: конуслар арасыннан й?гер? – авыз йомык, борын бел?н сулыйбыз, куллар терс?кт?н б?кл?нг?н.

  1. Музыка астында ??ряклы ?стер?че к?нег?л?р эшл??.

Т?п ?леш: Ике шеренгага тезел? ??м капма-каршы басу.

Туплар бел?н к?нег?:

  1. 1.Т?п торыш: балалар парлап бер-берсен? ал бел?н баскан, аяклар и? ки?легенд?, бер баланы? кулында туп. 1 – алга иел?, тупны каршыда торган ипт?шен? бир?; 2 -  т?п торышка кайту.
  2. 2.Т.т. – аяклар ки? итеп куелга, балалар бер-берсенэ арт бел?н басканнар,куллар к?кр?к турысында туп тоткан. 1- тупны баш очыннан ипт?шен? бир?; 2 – т?п торышка кайту; 3 – ипт?ше тупны астан бир?; 4 – т?п торышка кайту.
  3. 3.“Т?з ат”. Т?бияче берникад?р ара калдырып кыршауны тотып баса. Балалар алдагы сызыктан чыкмаска тырышып, кыршау эчен? керерлек итеп тупларны аталар. Кем к?пме т?з итеп ата саналып барыла.

Х?р?к?тле уен:

  1. 1.“Эссе б?р??ге” уены. (Горячая картошка) Уйнаучылар бер-берсен? кул бел?н тиярлек ара калдырып т?г?р?кк? басалар. Ике уйнаучыга капма-каршы якка туры китереп ике туп бирел?. Т?рбиячене? сигналы  бел?н тупларны тиз итеп (бер тупны икенче туп куып ?итм?слек итеп) яннарында торган ипт?шл?рен? бер якка бир? башлыйлар. Уен ике туп та бер балада булгач туктатыла ??м я?адан башлана. Уен бетк?ч тупларны т?шермич?, бик тиз итеп бирг?н балалар мактап ?тел?.
  2. 2.“Туплар бел?н к?н ??м т?н” уены. (День и ночь с мячами)  ??р баланы? кулында туплар. “К?н” диг?н командага балалар туп белэн т?рле х?р?к?тл?р эшлилэр. “Т?н” командасы булгач, катып калалар.

            Йомгаклау ?леше:

  1. “У? кулны алга, аннары артка...” биюе. (Руку правую вперед, а потом ее назад...)
  2. Б?ген н?рс?л?р эшл?дек? Тупларны т?шермич? к?нег?л?р ясый алдыгызмы? Кемнеке килеп чыкты, ? кемнеке юк? (баларны? ?аваплары) Алдагы д?ресл?рд? килеп чыгар ?ле, ?йе бит?
  3. “Я?гыр, яшен, к?к к?крэ?” уены(Дождь, молния, гроза).
Просмотров: 454
Категория: По направлениям » Для детского сада » Физическая культура для детей




Другие новости по теме:

  • Мухаметдинова Лилия Шамилевна. С?йлэм телен ?стер? буенча конспект “ Икмэк – безнен байлык ”
  • Тансылу Хакимова. Н?фис с?нгать ?лк?сенн?н турыдан-туры белем бир? эшч?нлегенн?? план-конспекты Тема: «Сары к?лм?кле тузганак».
  • Алина Игоревна Антонова. План-конспект совместного физкультурного занятия «Физкультура вдвоем» для детей средней группы и их родителей
  • Масленникова Наталья Геннадьевна. Физкультура и ранняя профориентация дошкольников
  • Илюхина Татьяна Сергеевна. КОНСУЛЬТАЦИЯ ДЛЯ РОДИТЕЛЕЙ 'А ЗАЧЕМ НУЖНА ФИЗКУЛЬТУРА?'
  • Ильина Лилия Наримановна. Консультация для родителей «Физкультура в детском саду»
  • Меньшикова Маргарита Владимировна. Совместное занятие физическими упражнениями родителей с детьми «Физкультура с мамой»
  • Мальцева Людмила Владимировна. «Веселая физкультура» практическое пособие для воспитателей, специалистов для работы с детьми дошкольного возраста
  • Разуваева Н. В.. Конспект занятия художественно-эстетическое развитие (музыка). «Путешествие в деревню «Фольклорная»
  • Кондратова Элеонора Владимировна. Конспект музыкального занятия «Природа и музыка» для детей подготовительной группы детского сада 5-6 лет
  • Бикбулатова Гузяль Айратовна. Конспект ООД художественно-эстетическое развитие (музыка) музыкального занятия с использованием здоровьесберегающих технологий Тема: «Веселые нотки здоровья»
  • Савалина Елена Борисовна. Конспект музыкального занятия с использованием здоровье сберегающих технологий «Музыка укрепляет здоровье наше»
  • Индирчиева М. А.. Конспект Интегрированной познавательно-художественной деятельности, окружающий мир, музыка в средней группе. Тема: «Путешествие в зимний лес».
  • Рознова Анастасия Сергеевна. МУЗЫКА И РЕЧЬ
  • Мелентьева Ирина Викторовна. КАМЕРНАЯ МУЗЫКА
  • Казаринова Е.В. Чудинова Э. В.. Проект «Музыка и спорт»
  • Павлова Юлия Анатольевна. Конспект образовательной деятельности по художественно – эстетическому развитию (музыка) для детей старшего дошкольного возраста «О нашем фольклоре в космосе»
  • Чернышова О. Э. КОНСПЕКТ НОД ПО МУЗЫКАЛЬНОМУ ВОСПИТАНИЮ И ХУДОЖЕСТВЕННОМУ ТВОРЧЕСТВУ С ИСПОЛЬЗОВАНИЕМ МЕТОДОВ РАБОТЫ С ДЕТЬМИ С ОВЗ В СТАРШЕ-ПОДГОТОВИТЕЛЬНОЙ ГРУППЕ «МУЗЫКА ВЕСЕННЕГО ЛЕСА»
  • Кислицина Лариса Анатольевна. Статья «Театр – музыка — ребенок»
  • Кирсанова Елена Станиславовна. Музыка и цвет в жизни человека
  • Сингосина Ирина Владиславна. Музыка в жизни ребенка в течение дня
  • Эльвира Юмаева. Интегрированное занятие (познание, изодеятельность, музыка) «Весна в Мордовии»
  • Зотова Любовь Леонидовна, Гришкова Вера Петровна. Образовательный проект «Театр и музыка».
  • Бужинаева Татьяна Геннадьевна. ПРИМЕНЕНИЕ ЗДОРОВЬЕСБЕРЕГАЮЩИХ ТЕХНОЛОГИЙ В НЕПОСРЕДСТВЕННО-ОБРАЗОВАТЕЛЬНОЙ ОБЛАСТИ «МУЗЫКА»
  • Копылова Елена Ивановна. «Музыка – как средство воспитания патриотических чувств дошкольного возраста»
  • Черепанова Екатерина Викторовна. МУЗЫКА КАК СРЕДСТВО АДАПТАЦИИ РЕБЁНКА МЛАДШЕГО ВОЗРАСТА К УСЛОВИЯМ ПРЕБЫВАНИЯ В ДОО
  • Павлова Ольга Игоревна. Сценарий выпускного вечера в группе детей с ЗПР «Букеты, музыка, стихи – все это вам, выпускники!»
  • Боброва Клавдия Васильевна Музыка Наталья Ивановна Жердева Татьяна Владимировна. Педагогический проект «Там русский дух, там Русью пахнет»
  • Шандыба Юлия Валерьевна. Сценарий музыкально – художественной и познавательной деятельности по образовательным областям «Музыка», «Познание». Тема: «Весёлый Новый год».
  • Чуркина Алёна Александровна. Сценарий праздника осени в старшей группе «Музыка Осени»



  • ---
    Разместите, пожалуйста, ссылку на эту страницу на своём веб-сайте:

    Код для вставки на сайт или в блог:       
    Код для вставки в форум (BBCode):       
    Прямая ссылка на эту публикацию:       






    Данный материал НЕ НАРУШАЕТ авторские права никаких физических или юридических лиц.
    Если это не так - свяжитесь с администрацией сайта.
    Материал будет немедленно удален.
    Электронная версия этой публикации предоставляется только в ознакомительных целях.
    Для дальнейшего её использования Вам необходимо будет
    приобрести бумажный (электронный, аудио) вариант у правообладателей.

    На сайте «Глубинная психология: учения и методики» представлены статьи, направления, методики по психологии, психоанализу, психотерапии, психодиагностике, судьбоанализу, психологическому консультированию; игры и упражнения для тренингов; биографии великих людей; притчи и сказки; пословицы и поговорки; а также словари и энциклопедии по психологии, медицине, философии, социологии, религии, педагогике. Все книги (аудиокниги), находящиеся на нашем сайте, Вы можете скачать бесплатно без всяких платных смс и даже без регистрации. Все словарные статьи и труды великих авторов можно читать онлайн.







    Locations of visitors to this page



          <НА ГЛАВНУЮ>      Обратная связь