Тансылу Хакимова. Н?фис с?нгать ?лк?сенн?н турыдан-туры белем бир? эшч?нлегенн?? план-конспекты Тема: «Сары к?лм?кле тузганак».

Н?фис с?нгать ?лк?сенн?н турыдан-туры белем бир? эшч?нлегенн?? план-конспекты
Тема: «Сары к?лм?кле тузганак».
I кечкен?л?р т?ркеме.
Максат: балаларны нетрадицион кисеп ябыштыру ысулы бел?н таныштыру; салфеткадан т?г?р?кл?р формалаштыру ??м аларны ябыштыру; сары т?сне ныгыту; беренче язгы ч?ч?кл?р турында белемн?рен ки??йт?; эш эшл?г?нд? м?ст?кыйльлек, п?хт?лек ??м табигатька м?х?бб?т т?рбиял??; кул чуклары мускулларын ныгыту.
Интеграция белем бир? ?лк?се: н?фис с?нгать, танып бел?, социализациял??, коммуникациял??, музыка, физкультура.
С?злек ?стенд? эш: тузганак, сары, бал корты.
Материаллар ??м ?и?азлар: ак т?ст?ге к?газь битл?ре, алдан киселг?н д?рт почмаклы сары т?ст? салфеткалар, уенчык – бал корты, ИКТ куллану (аудио язу “Чыпчыклар тавышы”, Римский-Корсакны? “Бал корты очу” к?е, презентациял?р “Язгы урман”, “Тузганак аланы”).
Алдан алып барылган эш: саф ?авада к?з?т?; тузганак р?семен карау; тузганак ясау. Д/у: “Ч?ч?кл?р ?ый”, “Кая ?с??”, “Зур-кечкен?”.
Ш?хси эш: салфеткадан т?г?р?к ?в?л?рг? к?нектер? (Самира, Раиль, Карим).
Белем бир? эшч?нлегенен барышы:
Т?рбияче: Б?ген без язгы урманга барабыз. ?йд?гез, бер бер артлы басыгыз. ?л?нн?рне ??м ч?ч?кл?рне таптамас ?чен, б???кл?рг? басмас ?чен тар сукмактан без барабыз. (“Язгы урман” презентациясе куела).
Ритмик к??ег? (т?рбияче артыннан баралар)
Без язгы урманга бормалы юлдан барабыз.
Карагыз ?л?, карагыз ?ле ничек матур монда.
Урман ?ченд? без барабыз
??м аюны очратабыз. (Аю х?р?к?те бел?н бару)
Аланда куян сикер?, бик к??елле анарга. (Сикер?л?р)
Без барабыз, без барабыз, к??елле безг?. (Т?г?р?к буйлап баралар)
Тигез сулыш алабыз, безг? бик ?и?ел. (Туктыйлар)
Т?рбияче: Мен? без урманга килеп т? ?иттек. Ничек монда матур! Яз кил?, к??елле к?й алып кил?!
Аудио язу «Чыпчыклар тавышы»
Т?рбияче: Яз килде! Кояш к?ренде. Чыпчыклар ?ылы яктан очып килдел?р. Беренче ч?ч?кл?р к?рендел?р.
- Ниндий ч?ч?кл?р мин?н? (умырзая, тузганак, лал?, н?ркис, мимозалар).
- Д?рес балалар!
- Мин сезг? табышмак ?йт?м, ? сез уйлагыз ниндий ч?ч?к турында ул.
Бер ч?ч?к бар д?ньяда
Анарга ?рс?н - ул юкка чыга. (Тузганак )
(Тузганак аланы” презентациясе куела).
- Балалар, карагыз ?л?, ниндий матур тузганак.
- Н?рс? бел?н тузганак кояшка охшаган? (Шундый ук т?г?р?к ??м сары т?ст?). Д?рес. Бик яхшы.

(т?рбияче шигырь укый)

Кояштай сары тузганак

?йтерсе? безне к?т?,

?сеп ?итк?ч, мамык булып,

Ул ?илг? очып кит?.

- Мен? ниндий тузганак була. (Балалар ч?ч?к карыйлар). Н?рс? бар тузганакта? (яфрак, тамыр,сабак, ч?ч?к) (тузганак к?рс?т?).

Тузганак – бик матур ч?ч?к. Кояш бел?н берг? тора. Я?гырлы к?нне ч?ч?кл?рен к?рс?тмий, япкан килеш тота.

Бармак гимнастикасы «Ч?ч?к»

Тузганак аланда ?ск?н,

(кулларны ч?ч?к формасында берг? куярга)

Язгы ирт?н та? яфракчыгы? ачкан.

(кулларны ачу, бармакларны аеру)

Б?тен та? яфракчыклар матурлар.

(бармакларны аеру ??м берл?штер?)

?ир астында тамырлар ??ял?р!

(кулларны берл?штер?, бармаклар селкет?.)

Кич. Сары ч?ч?кл?р та? яфракчыкларын ябалар.

(бармакларны берл?штер?.)

Башларны куеп тыныч йоклап кит?л?р.

(кулларны ит?кк? кую.)

Тузганак кырыена бал кортлары ??м к?б?л?кл?р очып килдел?р. Алар хуш исле нектар эч?л?р.

(Римский-Корсакны? “Бал корты очу” к?е куела)

- Балалар, н?рс? безелдей? Н?рс? мин?н ул?

- Д?рес, бал корты! (уенчык бал корты к?рс?тел?)

- Ис?нме, бал корты!

-Ис?нмесез, балалар! Ниндий матур ч?ч?к сезд? бар. Мин дусларым бел?н йокыдан уяндым, ? ч?ч?кл?р юк. Сезд? ген? курдем. Кызганыч, ул сезд? бер?? ик?н. Дусларымны? да тузганак нектарын эч?сел?ре кил? иде.

- Балалар, бал кортлары бик к?п, ? ч?ч?к бер?? ген?. Нишл?рг? безг?? (балалар ?аваплары).

- ?йд?гез, урыннарыбызга утырабыз.

- Игьтибар бел?н карагыз ?л?. Безнен тузганакнын сабагы ??м яфрагы бар. ? н?рс? юк?

- Нишл?рг? безг??

- Д?рес, салфетка алып т?г?р?к ясыйбыз ??м аны ябыштырабыз.

(балалар эшл?г?нд? тыныч к?й куела.)

- Ниндий матур ч?ч?кл?р килеп чыктылар. Х?зер аларны берг? ?ыябыз да ??м безне? тузганак аланы була. (Балаларны? эшл?ре паласка урнаштырыла).

-Кем безг? кунакка очып килде? Н?рс? без бал кортына ясадык? Самира, ниндий т?ст? тузганак? Бик яхшы балалар! Бал кортына сезнен ч?ч?кл?регез бик охшаган. ? х?з?р безг? урманнан ?йг? кайтырга кир?к.

Просмотров: 453
Категория: По направлениям » Для детского сада » Развивающие игры и занятия для дошкольников




Другие новости по теме:

  • Петухова Татьяна Леонидовна. НЕ БЫВАЕТ ОГОРОД БЕЗ ТРУДА И БЕЗ ЗАБОТ
  • Сценарий Осеннего бала - Пришла без красок и без кисти и перекрасила все листья
  • Редактор. Школьный Осенний Бал - сценарий.
  • Буркова Екатерина. Сценарий «Пушкинский бал»
  • Сценарий школьного праздника - Осенний бал
  • Редактор. Сценарий на осенний бал - Краски осени
  • Сценарий на Осенний бал - Королева Осень
  • Главный Редактор. Сценарий - осенний бал в школе
  • Меркулов Николай Иванович. Бал клубничек - детские сказки
  • Абдулова Джюме Сиражутдиновна. Оформление музыкального зала на выпускной бал
  • Исмагилова Ольга Александровна. Развлечение в средней группе «Осенний бал».
  • Дулькина Татьяна. Праздник для детского сада «Выпускной бал»
  • Балмуш Олеся Олеговна. Выпускной бал 'Путешествие в страну Знаний'
  • Редактор. Сценарий утренника для детей 5-8 лет, Бал в Рождественскую ночь
  • Кочурова Лада Анатольевна. Сценарий утренника «Выпускной бал рыцарей и принцесс»
  • Марина Демидова. Сценарий «НОВОГОДНИЙ КОРОЛЕВСКИЙ БАЛ» Для детей 6-7 лет.
  • Ерошенко Т.И. Кондрашова И.Р.. Поэтическая гостиная для детей подготовительной ГКН «Русский бал»
  • Пономарева Ирина Алексеевна. Бал «Золотых рыбок». Развлечение для средней группы.
  • Елена Шабалина. Сценарий утренника посвящённого Международному женскому Дню 'Гусарский бал'
  • Сирцева Лариса Вячеславовна. Гостиная: «Бал солнца, весны и цветов» (экологический праздник)
  • Зайцева Н.В. Иванова М.П.. Конспект открытого занятия в старшей группе «Путешествие на бал в Екатерининский дворец»
  • Исанова Венера Рамзиловна. Сценарий дня рождения Феи Колокольчика 5 лет 'Бал Фей'
  • Родионова Людмила. Сценарий осеннего праздника для подготовительной группе «Бал в осеннем лесу»
  • Дмитриева Ирина Николаевна. Конспект НОД в подготовительной группе «Поможем Золушке попасть на бал»
  • Сценарий проведения праздничной дискотеки Осенний бал - для учащихся старших классов
  • Багузова Марина Петровна. Сценарий праздника 8 марта для старшей и подготовительной групп 'Весенний бал'
  • Шаповалова Алина Игоревна. Методическая разработка для старших дошкольников Проект «Бал новогодних игрушек»
  • Виктория Болотина. Сценарий летнего развлечения «Бал в королевстве цветов» для детей всех возврастных групп
  • Калимуллина Гульчачак. Сценарий нового года для дошкольников - Мы начинаем детский бал, веселый шумный карнавал
  • Афанасьева Ирина Геннадьевна. Сценарий осеннего праздника для детей старшей и подготовительной группы «Осенний бал в Овощном королевстве»



  • ---
    Разместите, пожалуйста, ссылку на эту страницу на своём веб-сайте:

    Код для вставки на сайт или в блог:       
    Код для вставки в форум (BBCode):       
    Прямая ссылка на эту публикацию:       






    Данный материал НЕ НАРУШАЕТ авторские права никаких физических или юридических лиц.
    Если это не так - свяжитесь с администрацией сайта.
    Материал будет немедленно удален.
    Электронная версия этой публикации предоставляется только в ознакомительных целях.
    Для дальнейшего её использования Вам необходимо будет
    приобрести бумажный (электронный, аудио) вариант у правообладателей.

    На сайте «Глубинная психология: учения и методики» представлены статьи, направления, методики по психологии, психоанализу, психотерапии, психодиагностике, судьбоанализу, психологическому консультированию; игры и упражнения для тренингов; биографии великих людей; притчи и сказки; пословицы и поговорки; а также словари и энциклопедии по психологии, медицине, философии, социологии, религии, педагогике. Все книги (аудиокниги), находящиеся на нашем сайте, Вы можете скачать бесплатно без всяких платных смс и даже без регистрации. Все словарные статьи и труды великих авторов можно читать онлайн.







    Locations of visitors to this page



          <НА ГЛАВНУЮ>      Обратная связь