Тансылу Хакимова. Н?фис с?нгать ?лк?сенн?н турыдан-туры белем бир? эшч?нлегенн?? план-конспекты Тема: «Сары к?лм?кле тузганак».

Н?фис с?нгать ?лк?сенн?н турыдан-туры белем бир? эшч?нлегенн?? план-конспекты
Тема: «Сары к?лм?кле тузганак».
I кечкен?л?р т?ркеме.
Максат: балаларны нетрадицион кисеп ябыштыру ысулы бел?н таныштыру; салфеткадан т?г?р?кл?р формалаштыру ??м аларны ябыштыру; сары т?сне ныгыту; беренче язгы ч?ч?кл?р турында белемн?рен ки??йт?; эш эшл?г?нд? м?ст?кыйльлек, п?хт?лек ??м табигатька м?х?бб?т т?рбиял??; кул чуклары мускулларын ныгыту.
Интеграция белем бир? ?лк?се: н?фис с?нгать, танып бел?, социализациял??, коммуникациял??, музыка, физкультура.
С?злек ?стенд? эш: тузганак, сары, бал корты.
Материаллар ??м ?и?азлар: ак т?ст?ге к?газь битл?ре, алдан киселг?н д?рт почмаклы сары т?ст? салфеткалар, уенчык – бал корты, ИКТ куллану (аудио язу “Чыпчыклар тавышы”, Римский-Корсакны? “Бал корты очу” к?е, презентациял?р “Язгы урман”, “Тузганак аланы”).
Алдан алып барылган эш: саф ?авада к?з?т?; тузганак р?семен карау; тузганак ясау. Д/у: “Ч?ч?кл?р ?ый”, “Кая ?с??”, “Зур-кечкен?”.
Ш?хси эш: салфеткадан т?г?р?к ?в?л?рг? к?нектер? (Самира, Раиль, Карим).
Белем бир? эшч?нлегенен барышы:
Т?рбияче: Б?ген без язгы урманга барабыз. ?йд?гез, бер бер артлы басыгыз. ?л?нн?рне ??м ч?ч?кл?рне таптамас ?чен, б???кл?рг? басмас ?чен тар сукмактан без барабыз. (“Язгы урман” презентациясе куела).
Ритмик к??ег? (т?рбияче артыннан баралар)
Без язгы урманга бормалы юлдан барабыз.
Карагыз ?л?, карагыз ?ле ничек матур монда.
Урман ?ченд? без барабыз
??м аюны очратабыз. (Аю х?р?к?те бел?н бару)
Аланда куян сикер?, бик к??елле анарга. (Сикер?л?р)
Без барабыз, без барабыз, к??елле безг?. (Т?г?р?к буйлап баралар)
Тигез сулыш алабыз, безг? бик ?и?ел. (Туктыйлар)
Т?рбияче: Мен? без урманга килеп т? ?иттек. Ничек монда матур! Яз кил?, к??елле к?й алып кил?!
Аудио язу «Чыпчыклар тавышы»
Т?рбияче: Яз килде! Кояш к?ренде. Чыпчыклар ?ылы яктан очып килдел?р. Беренче ч?ч?кл?р к?рендел?р.
- Ниндий ч?ч?кл?р мин?н? (умырзая, тузганак, лал?, н?ркис, мимозалар).
- Д?рес балалар!
- Мин сезг? табышмак ?йт?м, ? сез уйлагыз ниндий ч?ч?к турында ул.
Бер ч?ч?к бар д?ньяда
Анарга ?рс?н - ул юкка чыга. (Тузганак )
(Тузганак аланы” презентациясе куела).
- Балалар, карагыз ?л?, ниндий матур тузганак.
- Н?рс? бел?н тузганак кояшка охшаган? (Шундый ук т?г?р?к ??м сары т?ст?). Д?рес. Бик яхшы.

(т?рбияче шигырь укый)

Кояштай сары тузганак

?йтерсе? безне к?т?,

?сеп ?итк?ч, мамык булып,

Ул ?илг? очып кит?.

- Мен? ниндий тузганак була. (Балалар ч?ч?к карыйлар). Н?рс? бар тузганакта? (яфрак, тамыр,сабак, ч?ч?к) (тузганак к?рс?т?).

Тузганак – бик матур ч?ч?к. Кояш бел?н берг? тора. Я?гырлы к?нне ч?ч?кл?рен к?рс?тмий, япкан килеш тота.

Бармак гимнастикасы «Ч?ч?к»

Тузганак аланда ?ск?н,

(кулларны ч?ч?к формасында берг? куярга)

Язгы ирт?н та? яфракчыгы? ачкан.

(кулларны ачу, бармакларны аеру)

Б?тен та? яфракчыклар матурлар.

(бармакларны аеру ??м берл?штер?)

?ир астында тамырлар ??ял?р!

(кулларны берл?штер?, бармаклар селкет?.)

Кич. Сары ч?ч?кл?р та? яфракчыкларын ябалар.

(бармакларны берл?штер?.)

Башларны куеп тыныч йоклап кит?л?р.

(кулларны ит?кк? кую.)

Тузганак кырыена бал кортлары ??м к?б?л?кл?р очып килдел?р. Алар хуш исле нектар эч?л?р.

(Римский-Корсакны? “Бал корты очу” к?е куела)

- Балалар, н?рс? безелдей? Н?рс? мин?н ул?

- Д?рес, бал корты! (уенчык бал корты к?рс?тел?)

- Ис?нме, бал корты!

-Ис?нмесез, балалар! Ниндий матур ч?ч?к сезд? бар. Мин дусларым бел?н йокыдан уяндым, ? ч?ч?кл?р юк. Сезд? ген? курдем. Кызганыч, ул сезд? бер?? ик?н. Дусларымны? да тузганак нектарын эч?сел?ре кил? иде.

- Балалар, бал кортлары бик к?п, ? ч?ч?к бер?? ген?. Нишл?рг? безг?? (балалар ?аваплары).

- ?йд?гез, урыннарыбызга утырабыз.

- Игьтибар бел?н карагыз ?л?. Безнен тузганакнын сабагы ??м яфрагы бар. ? н?рс? юк?

- Нишл?рг? безг??

- Д?рес, салфетка алып т?г?р?к ясыйбыз ??м аны ябыштырабыз.

(балалар эшл?г?нд? тыныч к?й куела.)

- Ниндий матур ч?ч?кл?р килеп чыктылар. Х?зер аларны берг? ?ыябыз да ??м безне? тузганак аланы була. (Балаларны? эшл?ре паласка урнаштырыла).

-Кем безг? кунакка очып килде? Н?рс? без бал кортына ясадык? Самира, ниндий т?ст? тузганак? Бик яхшы балалар! Бал кортына сезнен ч?ч?кл?регез бик охшаган. ? х?з?р безг? урманнан ?йг? кайтырга кир?к.

Просмотров: 464
Категория: По направлениям » Для детского сада » Развивающие игры и занятия для дошкольников




Другие новости по теме:

  • Нуртдинова Лейсан Замиловна. Экологическое занятие для старшей группы 'Матур ??й'
  • Муртазина Лейсан Вагизовна. Сценарие мероприятия в рамка смотр-конкурса агитбригад воспитанников ДОУ 'Дорога памяти' на тему: “Кир?кми безг? сугыш”
  • Берг Александр Альбертович. План открытого занятия для второй младшей группы 'Добро и зло'
  • Фаниля Усманова. ?нием? б?л?к. ( 2 кечкен?л?р т?ркеме ?чен )
  • Лилия Хабибуллина. “К??елле с?ях?т”
  • Нуртдинова Лейсан Замиловна. Конспект музыкального вечера фольклор кич?се “К??елле балачак”
  • Рамиля Фаилевна Шайдуллина. Конспект НОД Тема: “Н?рс? ул яхшы, н?рс? ул начар?”
  • Гатауллина Самира Рауфовна. Эссе — Гатауллина Самира Рауфовна
  • Фролова Татьяна Германовна. Конспект НОД по физическому развитию с использованием аудио и видеозаписи для детей младшей группы «Путешествие на болото»
  • Гульнур Нигматуллина. “Безне? гаил? - тату гаил?” б?йр?мене? сценариесы
  • Тансылу Хакимова. Т?линк?д? ?ил?кл?р
  • Гатауллина Самира Рауфовна. Конспект непосредственно – образовательной деятельности «Где спрятался воздух?» с детьми среднего дошкольного возраста
  • Гатауллина Самира Рауфовна. Конспект занятия по познавательному развитию «Плохо быть одному» (конфликты между детьми)
  • Мухаметдинова Лилия. Эдэби с?з ?лкэсеннэн эшчэнлегенен план-конспекты
  • Алина Игоревна Антонова. План-конспект совместного физкультурного занятия «Физкультура вдвоем» для детей средней группы и их родителей
  • Динапояс Анжела Петровна. План работы родительского комитета и План проведения родительских собраний на 2017 — 2018 учебный год.
  • Главный Редактор. Стенд для детского сада, тема - Весна
  • Кожемяченко Юлия Анатольевна. Конспект по рисованию в средней группе Тема: «Салфетка для мамы»
  • Инна Кривопляс. План-конспект занятия. Тема: «Салют над городом»
  • Бородкина Юлия Валерьевна. Конспект занятия ФЭМП. Тема: План. Карта.
  • Пашкина Динара Кямилевна. План — конспект Тема: «Придем на помощь с МАРБЛС»
  • Анна Ахцигер. План - конспект занятия по физической культуре. Старшая группа. Тема: «Космос».
  • Захарова Татьяна Николаевна. План открытого занятия по Ф.Э. М. П. в подготовительной группе. Тема: Объем. Вместимость.
  • Наталья Стрелкина. План-конспект НОД в старшей группе Тема: Пересказ сказки В. Сутеева «Кораблик»
  • Ласточкина Ольга Арсентьева. План-конспект познавательного занятия с детьми 5-7 лет. Тема. Волшебница вода
  • Коронова Оксана Ивановна. Календарный план воспитательно — образовательной работы (19. 10-23. 10 2015г) Тема: 'Сад. Фрукты'
  • Татьяна Безручкина. План воспитательно – образовательной работы на день Тема: «Безопасное поведение на улице»
  • Давыдович Ольга Владимировна. Примерный план образовательной работы с детьми 1,5-3 лет Тема: «Здравствуй, детский сад»
  • Ольга Гавриш. План - конспект интегрированного занятия в старшей группе ТЕМА «Поездка в гости…»
  • Аксарова Юлия Минвалиевна. План-конспект интегрированной НОД во второй младшей группе Тема: «Солнышко»



  • ---
    Разместите, пожалуйста, ссылку на эту страницу на своём веб-сайте:

    Код для вставки на сайт или в блог:       
    Код для вставки в форум (BBCode):       
    Прямая ссылка на эту публикацию:       






    Данный материал НЕ НАРУШАЕТ авторские права никаких физических или юридических лиц.
    Если это не так - свяжитесь с администрацией сайта.
    Материал будет немедленно удален.
    Электронная версия этой публикации предоставляется только в ознакомительных целях.
    Для дальнейшего её использования Вам необходимо будет
    приобрести бумажный (электронный, аудио) вариант у правообладателей.

    На сайте «Глубинная психология: учения и методики» представлены статьи, направления, методики по психологии, психоанализу, психотерапии, психодиагностике, судьбоанализу, психологическому консультированию; игры и упражнения для тренингов; биографии великих людей; притчи и сказки; пословицы и поговорки; а также словари и энциклопедии по психологии, медицине, философии, социологии, религии, педагогике. Все книги (аудиокниги), находящиеся на нашем сайте, Вы можете скачать бесплатно без всяких платных смс и даже без регистрации. Все словарные статьи и труды великих авторов можно читать онлайн.







    Locations of visitors to this page



          <НА ГЛАВНУЮ>      Обратная связь