Лилия Хабибуллина. “К??елле с?ях?т”

Максат:   
шатлык с?йл?мд? предметны т?се,зурлыгы буенча с?р?тл?рг? ?йр?т?; т?сл?р,йорт ??м кыргый хайваннар,яшелч?,?ил?к-?имеш,транспорт турында белемн?рен ныгыту; кулларны? вак моторикасын ?стер?;б?йл?нешле с?йл?м к?некм?л?ре булдыру;балаларда хисл?ре уяту
?и?азлар: курчак(Марат,Алсу), т?сле туплар,йорт ??м кыргый хайваннар,яшелч? ??м ?ил?к ?имеш муляжлары,йорт,урман(агачлар)
С?злек ?стенд? эш:транспорт,кыргый ,йорт хайваннары,?ил?к-?имеш,яшелч?.
Балалар бел?н алдан эшл?нг?н эш: ?ил?к-?имеш,яшелч?,йорт,кыргый хайван р?семн?рен                   карау.
Ш?хси эш: пассив балаларны ш?гыльг? тарту, ??г?м? барышында активлаштыру.
Ш?гыльне? структурасы:
Кереш ?леш – “Без б?ген с?ях?т ит?без”
Т?п ?леш.
1 тукталыш-“Т?сле туплар”
2 тукталыш-“Хайваннар иленд?”
3 тукталыш-“?ил?к-?имеш, яшелч?л?р”
Йомгаклау.
Ш?гыль барышы
Кереш ?леш
-Балалар,мин сезне б?ген  с?ях?т ит?рг? чакырам.Сез ?зерме?
-?йе,?зер.
Т?п ?леш
С?ях?тебезне паровозга утырып башларбыз.

“З??г?р вагон”(Голубой вагон) ?ыры ярд?менд? х?р?к?т ит?.
“Т?сле туплар” тукталышы
-Безне? 1 тукталышыбыз .Сез монда н?рс?л?р к?р?сез?(ид?нд? т?рле т?ст?ге зур ??м кечкен? туплар)
-Туплар
-?йд?гез без аларны к?рзинг? ?ыейк,к?рзинг? тупны салыр алдыннан сез Туп нинди? Соравына ?авап бирерсез(Рамина туп нинди?-Туп зур,сары, т?г?р?к)Тупларны ике к?рзинг? ?ыю(Зур ??м кечкен?)
-Булдырдыгыз,?йтегез ?ле ми?а кайсы туплар к?бр?к?(Зур туплар к?бр?к)
-? кайсы туплар ?зр?к?(Кечкен? туплар ?зр?к)
-Бу туп алдагы юлны к?рс?тер,?йд?гез аны? артыннан куяннар кебек сикереп барыйк.
“Хайваннар иленд?”тукталышы
-Балалар,Марат,елап утыра.Ник елый ик?н,сорыйм ?ле.
-Маратны?,йорт ??м кыргый хайваннары буталган,ничек аерырга белми.?йд?гез а?а ярд?м итик.
?йтегез ?ле йорт хайваннары кайда яши?(Кешел?р янында).
-Кыргый хайваннар кайда яши?(Урманда).
-Йорт хайваннарын ?й,? кыргый хайваннарны урман  кырына куейк.
-Маратка да ярд?м иттек,?йд?гез алга таба юлыбызны д?вам итик.Бу эзл?р безне кая алып барыр ик?н,карыйк ?ле.(эзл?рг? басып бару)
“?ил?к-?имеш, яшелч?л?р” тукталышы.
-Карагыз эле,Алсу курчак к??елсезл?неп  утыра.Н?рс? булды ик?н,сорыйм ?ле.(курчак б /н с?йл?ш?)
-Ул яшелч?л?р б/н ?ил?к-?имешне  аера алмый ик?н.Ярд?м итик а?а да( ике к?рзинг? аерып салу)
-Р?хм?т,Алсуга да ярд?м иттек.
?йд?гез Алсуга “Яшелч?л?р”диг?н бармак уенын уйнап к?рс?тик.
Бу бармак- кыяр,
Бусы – к?бест?,
Бу бармак-кишер,
Бусы – помидор,
Бусы сарымсак булды. (бармак-ны б?кл?п баралар)
Мен? к?рзинем тулды. (йодрыкны к?рс?т?л?р)
Балалар бакчасына кайтыр вакыт ?итк?н,кел?мг? утырыйк,ул безне балалар бакчасына алып кайтыр.
Йомгаклау
-Балалар,сезг? б?генге с?ях?т ошадымы?
-Без анда нил?р эшл?дек?
-Кемн?рг? булыштык?

Просмотров: 312
Категория: По направлениям » Для детского сада » Развивающие игры и занятия для дошкольников




Другие новости по теме:

  • Фаниля Усманова. ?нием? б?л?к. ( 2 кечкен?л?р т?ркеме ?чен )
  • Гульнур Нигматуллина. “Безне? гаил? - тату гаил?” б?йр?мене? сценариесы
  • Мухаметдинова Лилия Шамилевна. С?йлэм телен ?стер? буенча конспект “ Икмэк – безнен байлык ”
  • Редактор. Бусы из пластика
  • Редактор. Поделка Бусы на елку
  • Редактор. Как сделать самые красивые бусы?
  • Главный Редактор. Поделки из старого журнала - Бусы
  • Лидия Медведева. Конспект НОД по лепке «Бусы для Маши»
  • Редактор. Как сделать бусы из фольги своими руками
  • Комбарова Марина Александровна. Дидактическая игра «Мамины бусы».
  • Баранова Юлия Владимировна. Сценарий осеннего праздника «КАК ОСЕНЬ БУСЫ ИСКАЛА»
  • Елена Медведева. Конспект непосредственно образовательной деятельности «Бусы для Зимы» для второй младшей группы
  • Подгальская Виктория Юлисовна. Конспект НОД по познавательно – речевому развитию в группе раннего возраста Тема: «Чьи бусы?»
  • Ирина Геннадьевна Новожилова. Конспект НОД в первой младшей группе по ИЗО деятельности (Лепка). Тема: Бусы для Матреши.
  • Костенко И. Н., Сердюк Н. В., Бабенко С. В, Седая О. С.. Сценарий мастер-класса для детей старшего дошкольного возраста «Бусы для мамы»
  • Инедеркина Елена Григорьевна. Конспект занятия младшей группы по художественно- эстетическому развитию (лепка). Тема: «Бусы для чувашских кукол».
  • Бурмистрова Анастасия Олеговна Хабибуллина Алсу Рафгатовна. Использование камней в психолого-педагогической деятельности в рамках программы «Удивительная мастерская». Анализ преимуществ и личный опыт работы.
  • Тимченко Светлана Максимовна. Конспект непосредственно образовательной деятельности в подготовительной группе по формированию целостной картины мира. Тема. Транспорт. Специальный транспорт.
  • Черникова Юлия Владимировна. Конспект сюжетно–ролевой игры «Почтовый вагон» для детей среднего дошкольного возраста
  • Афанасенкова Лилия Васильевна. Интегрированное занятие с элементами ТРИЗ по ФЦКМ на тему: «Транспорт»
  • Талипова Алсу. Сценарий праздника ко Дню Матери
  • Ахметзянова Алсу Маслявиевна. Презентация 'МОЕ МЕСТО РАБОТЫ'
  • Алсу Махмутова. Итоговое НОД 'Ребята в гостях у Мишки'
  • Алсу Нурулловна Васкина. Педагогам «дружба между детьми с младенчества»
  • Нуриахметова Алсу Фирдусовна. Сценарий новогоднего праздника для средней группы
  • Ахметзянова Алсу Маслявиевна. Программа дополнительного образования кружок «Малыш»
  • Редактор. Стихи про транспорт
  • Имамутдинова Алсу Шафиулловна. Статья «Сенсорное развитие в младшем дошкольном возрасте»
  • Талипова Алсу. Конспект НОД с использованием проблемного обучения на тему «Волшебница-зима»
  • Талипова Алсу. Конспект занятия в подготовительной к школе группе «Скоро в школу»



  • ---
    Разместите, пожалуйста, ссылку на эту страницу на своём веб-сайте:

    Код для вставки на сайт или в блог:       
    Код для вставки в форум (BBCode):       
    Прямая ссылка на эту публикацию:       






    Данный материал НЕ НАРУШАЕТ авторские права никаких физических или юридических лиц.
    Если это не так - свяжитесь с администрацией сайта.
    Материал будет немедленно удален.
    Электронная версия этой публикации предоставляется только в ознакомительных целях.
    Для дальнейшего её использования Вам необходимо будет
    приобрести бумажный (электронный, аудио) вариант у правообладателей.

    На сайте «Глубинная психология: учения и методики» представлены статьи, направления, методики по психологии, психоанализу, психотерапии, психодиагностике, судьбоанализу, психологическому консультированию; игры и упражнения для тренингов; биографии великих людей; притчи и сказки; пословицы и поговорки; а также словари и энциклопедии по психологии, медицине, философии, социологии, религии, педагогике. Все книги (аудиокниги), находящиеся на нашем сайте, Вы можете скачать бесплатно без всяких платных смс и даже без регистрации. Все словарные статьи и труды великих авторов можно читать онлайн.







    Locations of visitors to this page



          <НА ГЛАВНУЮ>      Обратная связь