Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/h77455/data/www/psyoffice.ru/engine/init.php on line 69 Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/h77455/data/www/psyoffice.ru/engine/init.php on line 69 Warning: strtotime(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/h77455/data/www/psyoffice.ru/engine/modules/news/doshkolnikru/doshkolnikru_news.php on line 44 Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/h77455/data/www/psyoffice.ru/engine/modules/news/doshkolnikru/doshkolnikru_news.php on line 45 Warning: strtotime(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/h77455/data/www/psyoffice.ru/engine/modules/news/doshkolnikru/doshkolnikru_news.php on line 47 Warning: date(): Invalid date.timezone value 'Europe/Kyiv', we selected the timezone 'UTC' for now. in /var/www/h77455/data/www/psyoffice.ru/engine/modules/news/doshkolnikru/doshkolnikru_news.php on line 48 Рамиля Фаилевна Шайдуллина. Конспект НОД Тема: “Н?рс? ул яхшы, н?рс? ул начар?”



Рамиля Фаилевна Шайдуллина. Конспект НОД Тема: “Н?рс? ул яхшы, н?рс? ул начар?”

Максат: балаларда яхшы ??м начар сыйфатлар турында кузаллаулар булдыру, начар ??м яхшы сыйфатларны  аера белерг? ?йр?т?, с?йл?м телл?рен ?стер? , тигез итеп, карандашка д?рес басым  ясап буяу к?некм?л?рен ныгыту, у?ай эмоциональ хал?т булдыру,  яхшы сыйфатлар башкаруга тел?ге уяту.
?и?азлау: куян уенчыгы, поезд уенчыгы,магнитофон,  кызгылт-сары , яшел т?ст?ге карандашлар,  кишер силуэты ясалган битл?р, сюжетлы р?семн?р, ал, к?р?н ??йм?л?р, ?й силуэты.
?зерлек эше: “Н?рс? ул яхшы, н?рс? ул начар?” дидактик уенын оештыру, яхшы, начар сыйфатлар турында ??г?м?.
Ш?гыль барышы.
Т?рбияче:  Ак куян, йомшак куян
Безг? кунакка килг?н!
Койрыгы кыска гына,
Колагы озын ик?н!


Карагыз ?ле , балалар, безг? кунакка Куян килг?н. Куян нинди ул?Ниг?дер куяныбыз бик мо?су, ку?елсез к?рен?. Ул адашкан ик?н,  ?ен таба алмый! ?йд?гез балалар берг?л?п куянга ?ен табырга ярд?м итик! Юлыбыз бик озын ??м мавыктыргыч булыр!  ?йд?гез. Балалар, утырышыгыз  поездга!  
“Паровоз” сулыш алу гимнастикасы .
Балалар зал буенча х?р?к?т темпын ?зг?рт?-?зг?рт?, “чух”-“чух” дип й?рил?р.

 

“Д?ресен ?йт!” станциясе.
Т?рбияче: Балалар , к?регез ?ле, ниндидер картиналар ята монда. ?йд?гез аларны карыйк ?ле. Яхшы сыйфатлар сур?тл?нг?н р?семне ал ?ст?лг? ?ыярбыз, ? начар сыйфатлар сур?тл?нг?нен к?р?н ?ст?лг?.
Т?рбияче: Молодцы, балалар, булдырдыгыз! Мен? куяныбыз да елмая башлады! ?йд?гез, юлга чыгыйк!  (“Паровоз”)


“К??елле уеннар станциясе”
Т?рбияче: Х?зер без сезне? бел?н уйнап алырбыз! ?йд?гез, зур , матур т?г?р?к ясап басыйк.
Мин  сезг? шигырьд?н ?зекл?р укырмын, ? сез уйларсыз,яшхы сыйфат булсса кул чабарсыз, начар булса – тыпырдарсыз!

??р к?н ирт?н балалар
Бит - кулларын юалар!

Борыннарын, колакларын,
Тешл?рен д?  чистарталар!

Уенчыкларын алар
?ыярга яраталар!

??м шулай ук, менд?рд?,
Бик оста сикер?л?р!

?нил?ре бел?н алар
?киятл?р укыйлар!

Укып аргач китапны?
Битл?рен ерткалыйлар!

Елыйлар, кирл?н?л?р,
Юкка да сугышалар .

?нил?рне ты?лыйлар
Олыларны зурлыйлар!

“Тылсымчы р?ссамнар” станциясе.
Т?рбияче:  Балалар, безг? кемдер яхшылык эшл?с? без нишлибез?  ? кемдер безне ?пк?л?тс? нишлибез? 
Куяныбыз бит безне? бик мо?су, ку?елсез. ?йд?гез, ?ле, а?а яхшылык эшлик – кишерл?р ясап б?л?к итик! ? ул безг? р?хм?т ?йтер!
Балалар урыннарына утырып кишер силуэтларын буйыйлар.
Молодцы балалар, булдырдыгыз! Карагыз эле, куяныбызны? к?ефе д? к?т?релеп китте. Шулай шул. Кемдер безг? яхшылык эшл?с?, безг? бик р?х?т, бик к??елле булып кит? бит!Куяныбыз ничек с?ен?!
Карагыз эле, балалар, куяныбызны? ?ен? килеп т? ?итк?нбез бит!
Мен? аны? ?е! (Т?рбияче к?рс?т?). Куян  сезг? аны? ?ен табырга ярд?м итк?негез ?чен р?хм?т ?йт?!  Сезне? гел шулай яхшы гам?лл?р ген? кылуыгызны тели!
Без куянга булышып яхшы эшл?декме, ?лл? начармы?                  
? х?зер ?йд?гез, балалар, куяныбыз турында ?ыр ?ырлыйк!
“Ак куян” ?ыры.

Просмотров: 276
Категория: По направлениям » Для детского сада » Развитие речи детей дошкольного возраста




Другие новости по теме:

  • Муртазина Лейсан Вагизовна. Сценарие мероприятия в рамка смотр-конкурса агитбригад воспитанников ДОУ 'Дорога памяти' на тему: “Кир?кми безг? сугыш”
  • Мухаметдинова Лилия Шамилевна. С?йлэм телен ?стер? буенча конспект “ Икмэк – безнен байлык ”
  • Нуртдинова Лейсан Замиловна. Конспект музыкального вечера фольклор кич?се “К??елле балачак”
  • Лилия Хабибуллина. “К??елле с?ях?т”
  • Хаертдинова Анастасия Николаевна. Театрализация сказки для средней группы «Зур кишер» (Большая морковка) (в рамках УМК)
  • Гульнур Нигматуллина. “Безне? гаил? - тату гаил?” б?йр?мене? сценариесы
  • Хисматуллина Айгуль Фаилевна. Конспект интегрированной НОД для старшей группы тема: «Ухо – орган слуха».
  • Тансылу Хакимова. Н?фис с?нгать ?лк?сенн?н турыдан-туры белем бир? эшч?нлегенн?? план-конспекты Тема: «Сары к?лм?кле тузганак».
  • Нуртдинова Лейсан Замиловна. Экологическое занятие для старшей группы 'Матур ??й'
  • Берг Александр Альбертович. План открытого занятия для второй младшей группы 'Добро и зло'
  • Гараева Альбина Фаилевна. Конспект занятия по развитию речи для детей 5-6 лет «Домашние животные»
  • Шайдуллина Айгуль Гиниятулловна. Конспект занятия «Лисичка сестричка и серый волк».
  • Шайдуллина Айгуль Гиниятулловна. Конспект занятий по развитию речи: «Сказка Маша и медведь»
  • Сатликова Эльвира Фаилевна. Робототехника в современном ДОУ
  • Шайдуллина Айгуль Гиниятулловна. Конспект занятия по лепке из соленого теста в подготовительной группе «Поляна сказок»
  • Шайдуллина Эльвира Фаниловна. Конспект подгрупповой организованной образовательной деятельности по развитию речи на лексическом материале по теме: «Семья»
  • Щеголихина Ольга Яковлевна. Авторская поделка - 'Свадебный поезд'
  • Кобозева Наталья Афанасьевна. Занятие по театрализованной деятельности и аппликации «Поезд»
  • Шайдуллина Айгуль Гиниятулловна. Конспект коррекционно-развивающего занятия по изобразительной деятельности с использованием нетрадиционных техник пластилинография и тестопластика в средней логопедической группе для детей с ОНР по лексическим темам: «Дики
  • Альбина Кузнецова. Сценарий праздника для детей подготовительной к школе группы «Праздничный поезд»
  • Хусаинова Рамиля Нурисламовна. Сценарий к Дню Матери для средней группы детского сада «Мама — это значит нежность — это ласка, доброта»
  • Беляшкина Светлана Викторовна. Сценарий спортивного фитнес-праздника совместно с родителями «Поезд Здоровья»
  • Хусаинова Рамиля Нурисламовна. Сценарий праздника «Башкортостан — родина моя Башкортостан дивные края» Утренник для детей подготовительной группы
  • Шайдуллина Лиллия Марсовна. «Значение игры в жизни современных дошкольников»
  • Шайдуллина Алсу Руздановна. Инновационный потенциал игр, направленных на социально-коммуникативное развитие
  • Галина Ломага. Конспект логопедического занятия. Тема: «Знакомство с домиком Язычка». Лексическая тема : «Фрукты». (старшая группа)
  • Хисамова Майра Сарсеновна. Тема: Дошкольник: ООД по экспериментально-исследовательской деятельности Тема: «Как извергается вулкан» в подготовительной группе.
  • Лара. Конспект НОД в старшей группе Тема «Семья»
  • Слащёва Любовь Владимировна. Конспект НОД Тема: 'Мой город'
  • Бодаалай Кира Когеловна. Конспект НОД Тема: «Математический КВН».



  • ---
    Разместите, пожалуйста, ссылку на эту страницу на своём веб-сайте:

    Код для вставки на сайт или в блог:       
    Код для вставки в форум (BBCode):       
    Прямая ссылка на эту публикацию:       






    Данный материал НЕ НАРУШАЕТ авторские права никаких физических или юридических лиц.
    Если это не так - свяжитесь с администрацией сайта.
    Материал будет немедленно удален.
    Электронная версия этой публикации предоставляется только в ознакомительных целях.
    Для дальнейшего её использования Вам необходимо будет
    приобрести бумажный (электронный, аудио) вариант у правообладателей.

    На сайте «Глубинная психология: учения и методики» представлены статьи, направления, методики по психологии, психоанализу, психотерапии, психодиагностике, судьбоанализу, психологическому консультированию; игры и упражнения для тренингов; биографии великих людей; притчи и сказки; пословицы и поговорки; а также словари и энциклопедии по психологии, медицине, философии, социологии, религии, педагогике. Все книги (аудиокниги), находящиеся на нашем сайте, Вы можете скачать бесплатно без всяких платных смс и даже без регистрации. Все словарные статьи и труды великих авторов можно читать онлайн.







    Locations of visitors to this page



          <НА ГЛАВНУЮ>      Обратная связь